Istaknuto

Zarečki krov i Zip line – Pazin

Zarečki krov kako ga Pazinjani zovu je pećina u Središnjoj Istri, točnije kod mjesta zvanog Zarečje.

Zovu ga Zarečki krov iz razloga jer i njegov samo oblik podjeća na krov, naime odispod vodopada je pećina , a izgor nje teče rijeka Pazinčica. Rijeka Pazinčica je najduža rijeka u Istarkoj županiji, ukupna dužina joj je oko osamnaest kilometara. Pazinčica u svoj toku na zarečkom krovu stvara predivni vodopad visine oko desetak metara, te jezero .

Tijekom ljeta na Zarečkom krovu mnogi turisti pa tako i mještani pronalaze opuštajuće mjesto za kupanje pa i za određeni dio adrenalina, jer je Pazinski krov veoma poznat po skakanju sa vrha vodopada u jezero. Također veoma poznata destinacija za penjače .

Posjetili smo ovu destinaciju u srpnju ove godine. Bilo je dosta turista iako do ovog skrivenog dragulja nema niti jednog označenja puta odnosno putokaza. Navodno mještani ne vole da gomila mnogo turisti pa su u nekoliko navrata isčupali putokaz koji se nalazi na glavnoj cesti .

Ušli smo u pećinu koja je stvarno nešto posebno za vidjeti , nešto što se ne viđa svaki dan,. Na kraju pećine koja nije preduboka, ali mnogima služi kao plaža u hladovini, nalazi se jedan mali izvor pitke vode. Simpatično je malo se tamo zaustaviti jer ako se nalaziš u pećini si točno odiza vodopada.

Vodopad u ove ljetnje dane nije prevelik ali je svejedno veoma zanimljiv, vjerovatno bi bilo posebno otići ga vidjeti po zimi kad je u svojoj punoj snazi. Ok, definitivno ću ga posjetiti i u zimi kad je u punoj snazi pa Vas update-am sa novim slikicama 🙂

Uglavnom , U ovom kraju sve je prirodno, doslovno kako se uruši neki kamen, drvo sve ostaje tako. Ima jako puno mjesta za lijepe slikice .

Voda u jezeru je topla, te je ljeti zelene boje . Čitala sam na nakom članku nedavno kako se radi svakih nekoliko dana očitanje kvalitete vode u Jezeru , te kako je voda izvrsne kakvoće, te da je temperatura oko 31 stupanj i samim time je savršena za kupanje 🙂

Nisam probala skočiti sa vrha vodopada , ali moj mužič je. Kažu da je to prava atrakcija. Nažalost nezna mnogo turisti za ovaj dragulj u središnjoj Istri, te ga je veoma teško pronaći, ali ako budete željeli otići tamo slobodno me kontaktirajte i pišite pomoć ću vam 🙂

Također smo pojetili Zip line preko Pazinske jame, Polazna točka je ispod hotela koji se zove Motel Lovac. Možete parkitati auto te samo malo prošetati.

Prvo Vas obuču u svu potrebnu opremu za zip line , te Vam kreću objašnjavati kako to ide. Meni je osobno bilo preee strašno i mislim da to nebi ponovila, ali moj mužić je uživao. Dok sam uspjela držati oči otvorene haha pogled je predivan breathtaking. zelenilo i Pazinska jama ispod tebe te predivan kaštel na vrhu.

I to je bila naša kratka i mala avanturica u Istri 🙂

Hvala puno na čitanju

🙂

Šetnica Stjepana Hausera (Rakalj) — recisir

Iako sam odrasla u Istri, nisam ju dovoljno istražila. Možda je to zato što dosad nisam imala auto, a povezanost autobusima nije baš dobra ovdje. Često se dogodi da mjesto gdje si odrasla shvaćaš zdravo za gotovo. Ideš na poznata mjesta, kafiće i plaže. Jedeš u svom najdražem fast foodu. Ne istražuješ nova mjesta jer […]

via Šetnica Stjepana Hausera (Rakalj) — recisir

Predivna Fuerteventura

Odlučili smo se posjetit još jedan dio Kanarskog otočja , FURTEVENTURA . Poznata po predivnim plažama za surfere . Letjeli smo ryanairom iz Venecije, karta je bila oko 150 EUR.

Parking za auto obično nalazimo nekoliko kilomnetara udaljen od aerodroma pa onda njihovim privatnim transferom do aerdroma. Kad smo letjeli za Fuerteventuru parkirali smo cca 4 km od aerodroma (parkvia preko stranice flypark) 10 dana parkinga 47 Eura. Bez nikakvih žaljenja, kad smo došli odmah su nas odvezli na aerodrom i kad smo se vraćali oni su nas već tamo čekali i povezli natrag. Letjeli smo oko 5 sati sa presjedanjem u Barceloni.

Bookirali smo hotel all inclusive što uvijek radimo ako ne mislimo puno razgledavati. Hotel je imao na krovu nekoliko Jacuzzija a pogled sa krova je nevjerovatan,

IMG-0176

Prva stvar koja je apsolutno meni osobno stvar zbog koje bi se 1000 puta vratila na Fuerteventuru je Oasis Park . Cijena ulaznice u ovaj zoo je 270 kuna te možete posebno nadoplatiti za vožnju na devama ili druženje sa lemurima ili plivanje sa morskim lavom. Uređenje ovog parka nas je oduševilo. Žirafe su tamo glavna atrakcija, možete kupiti hranu za njih i još par životinja te ih hraniti, preumiljate su 🙂 U parku ima nekoliko show nastupa koje definitivno vrijedi pogledati kao nastup ptica, predstavljanje gmizavica itd.

Nakon 3 dana na Fuerteventuri odlučili smo uzeti Rent a car (autoreisen) 4 dana 66 eura. I tu je krenulo naše pravo razgledavanje Fuerteventure. JANDIA je jedna od predivnih plaža na Fuerteventuri iako nama nije bila najljepša. U razgledu Fuerteventure imali smo priliku susresti puno koza koje lutaju po brdašcima 🙂 . Unutarnji dio Fuerteventure je također poseban , jako je suh i ima puno udubina od vulkana.

Nama daleko najljepša plaža je bila Morro Jable. Na ovoj plaži smo doživjeli predivan zalazak sunca, Plaža nije prenatrpana , more je kristalno čisto i svijetlo . A i ono što je super kod ove plaže da nije plitka, za razliku od Janide po kojoj možeš 15 minuta hodati i uvijek si u plićaku 🙂

IMG-1473

Predzadnji dan išli smo na izlet brodom koji nas je oduševio .Catlanza Catamaran Sailing Fuerteventura cijena po osobi je 440 kuna i u to smo imali uključeno plovidbu sa katamaranom , ručak, maske za ronjenje i vožnju jet skiom. Vožnja traje 4 sata i zatim te odvedu u jednu uvalicu gdje poslužuju ručak Paella naravno 🙂 piće je cijelo vrijeme uključeno u cijenu 😀 Posjetili smo i njihovu pustinju u Coralejo i nije nas oduševila. Fuerteventura je otok koji nije još dovoljno turistički razvijen pa je onda dosta pust i nema puno stvari za razgledati ali su im zato plaže mrak 🙂

IMG-1259

Hvalaaaa 😀

Piran , Slovenski biser

Naš kratki izlet u piran je bio predivno iskustvo.

Krenuli smo iz Istre rano ujutro , parkirali smo na početku Pirana di je veliki gradski parking vanjski ili garaža. Krenuli smo u razgled, prvo smo se zaustavili na Piranskim zidima koje su jednostavno očaravajuće i pogled sa zidina je predivan, ulaznica se plaća i košta svega 2 eura . Zidine su podijelile grad Piran na četiri ulice Miljska, Stolna, Osrednja i Poljska.  Pogled sa zidina je nešto što se rijetko doživljava, fotke od gore su predivne.

Slijedeća stanica nam je bila ova crkva koju možete vidjeti na slikama sa zidina , to je crkva Sv. Jurija. Odiza crkve je jedan dugi zid sa kojeg se pruže divan pogled na cijeli grad, i gdje možete napraviti jako dobre slike 🙂

Nakon razgleda spustili smo se uz samu rivu Pirana na romantičnu šetnju gradom i nadom za pronalaska nekog restorančica za finu klopu.  Riva u centru Pirane je predivna, grad je oduševljujuće čist i jako je lijepa atmosfera.

Za kraj našeg kratkog izletića popili smo finu pivu Laško i gledali zalazak sunca.

Hvalaaa svima koji čitaju 🙂 😀

Plitvice Lakes 🍃🍂

Plitvice smo posjetili u rujnu, i nije bila prevelika gužva . Nikako nebih preporučila posjetiti ovo mjesto u lipnji ili srpnju jer ima previše ljudi u parku.

Ovo je jedan predivan primjer prirodne ljepote. Zanimljivi detalj koji nam je ispričao vodič, oni nikad ne miču grane koje padni u vodu jer apsolutno sve mora biti onako kako je priroda napravila.

Kod ove bih priče samo najradije objavila sve fotke koje imam jer sam bila potpuno očarana haha 🙂

Uglavnom , mi smo imali vodiča što bih definitvno sljedeći put kad posjetim Plitvice željela izbijeći jer mi se činilo da sve nekako u žurbi prolazimo. Onako poželiš na nekim mjesima stati i samo gledati u te predivne slapove i udisati taj prekrasan čisto zrak , kao ovdje :

Pogledali smo gornja i doljnja jezera i stvarno je nešto što bi svi hrvati trebali posjetit 🙂

Nevjerovatno je koliko je koliko je tamo voda tirkizno plava i koliko su te ribice sretne u tim jezerima 🙂

Ako putujete sa vodičom imate ograničeno vrijeme pa se onda on nekako uvijek žuri što mi se uopce nije svidalo jer se ja i dragi nismo stigli niti slikati 😛

Hvala 🙂

Brijuni island 🍀

Postoji jedno mjesto u Regiji Istra. Jedno mjesto gdje je predivno pobjeći u prirodu uz more. Nacionalni park Brijuni sastoji se od 14 otočića od kojih su najveći Veliki i mali Brijun. Na ovom je malom otočiću samo nekoliko minuta vožnje od malo gradića po imenu Fažana priroda ostala netaknuta.

Iznajmili smo elektricni automobilić( onaj za golf) i krenuli istrazivati ovu oazu mira.

Ovaj otocic je must see ako ste u Istri i jednostavno je predivno ako ostanete do navecer kada su sve te životinje vani u prirodi i trčkaraju po ogromnim uredno pokošenim travnjacima.

U parku postoji takoder jedan maleni zoo u kojem se nalazi slon “Lanka” koji je bio poklon Titu. I mnoge druge životinje.

#visitBrijuniIsland 😉

Thank you for reading :*

must see in Tenerife ❤️

Tenerife su jedno savrsenstvo koje spada u Kanarsko otočje.

Letjeli smo Ryanairom iz Venecije ( direktan let cca 4 sata)

Tenerife je otok vulkanskog podrijekla i ima predivan vulkan po imenu Teide. Vulkan mozete posjetiti te se voziti sa žičarom skroz do vrha, a visok je oko 2400 metara. Nazalost mi nismo mogli ići skroz gore jer su nam rekli da taj dan nije dovoljno sigurno, što je bilo dosta razočaravajuće. Priroda na ovom nacionalnom parku je nešto što sigurno niste vidijeli na našim krajevima ili na ljetovanju u Dalmaciji. Mi smo išli gore rent a car-om ali stalno voze i busevi . Crni kamen i predivan pogled je ono što definitivno morate primjetiti na ovom jedinstvenom vulkanu 🙂

Još jedna kul stvar na ovom relativno malom otočiću je SIAM PARK 😍 znači mislim da ne postoji osoba kojoj ovaj aqua park nije apsolutno savršenstvo 🙂 predivno ureden, predobri spust jednostavno MUST SEE 🙂 i nebiste vjerovali ali u ovom aqua park nemoras izgorjet od sunca 😛 zato jer je čekanje redova doslovno u dungli i u hladu 🙂

Na ovom otocicu rent a car je full jeftin ( autoreisen ili plus car) cca za 7 dana 80 eura , tako da se isplati uzeti ga i istraziti otok 🙂

Sjeverni dio otoka je manje razvijen pa je stoga i mnogo jeftiniji od juznog dijela. Mi smo odsjeli na sjevernom dijelu otoka i vjerovatno da idem opet bi isla na jug 🙂 otok ima brdo crnih plaza u Kojima je ( meni) užasno scary se kupati jer doslovno nevidis nista sta je oko tebe. Otok ima i nekoliko pjescanih plaza sa zutim pjeskom kao : los Cristianos, Costa Adeje, La tejita ( ogromni valovi ) , Playa San Juan i meni najljepša Playa Las Teresitas 🙂

That’s all for now, thank you for reading 😬

Valencia Our first love travel

Bili smo zajedno godinu dana i odlučili posjetiti Valenciju. Valencija je 3 najveći grad u Španjolskoj. Letjeli smo Ryanairom iz Venecije Treviso, let traje kratko otprilike 2 sata.

48749E88-D1A2-4490-88ED-7F2605941D60

Valencia je poznata po jelu zvanom Paella. Ja sam VELIKI gurman pa volim isprobavati novu hranu i OBOŽAVAM HRANU !  Tako da sam jedna čekala da probam ovo jelo.

I bilo je SAVRŠENO. Jelo se priprema u posebnim tavama za Paellu, mi smo jeli sa plodovima mora i to je izgledalo perdivnoo !

Boravili smo 7 dana u apartmanu u centru, te posjećivali razne znamenitosti kao što je posebni “L’Oceanogràfic”. Cijena je nemalih 28,50 eura za odrasle. Ali isplati se, doživljaj je poseban, morski psi ti plivaju izgor glave, predivno uređenje jednostavno milina 😀

Plaže u Valencii su dugačke,smeđe,pješčane i ono što se meni ne sviđa u Blizini su ceste. Plaža se proteže duž jednog cijelog djela Valencie zvanog : la malva rosa.

Noćni život nismo baš isprobavali , ali spusili smo se navečer u jedan bar ispod apartmana i ostali iznenađeni koliko su ljudi ugodni i opušteni. Pili smo naravno sangriu. P.s. oprostite zbog mutne slike bila je to več druga litra 😛

Što se tiče gastronomije probali smo svašta od dobrih restorana pa do oni veoma očajnih.
Zanimljiva stvar što mi se dogodila još prvo dana, Sišli smo u kafić i ja naručim čaj a Š. naruči kavu i kroasan sad ja njoj nadobudno na Španjolski kažem voćni čaj : Te de frutas . I ja onako sva ponosna konačno sam iskoristila to svoje gledanje sapunica dobijem OVO:

Kava i neko čudnovato voće hahah . Ali bilo je jako ukusno pa se nisam žalila.

Grad Valencia je ljepo uređen , sam grad je podjeljen an dva dijela sa velikoom zelenom površinom, nažalost nemam svoju sliku ali ako idete na kartu jasno ćete ju vidjeti. A grad je veoma uredan iako za mene TOO BIG!

Nakon svog prvog putovanja zaključila sam da više volim tiše krajeve 😛 Time sam htjela reći da drugi put idem na pusti otok haha. Nesviđa se meni previše ta gužva i ubrzani život grada, možda je to zbog toga što živim na selu. Ali mislim da je Valencia savršena destinacija za parove s djecom, za provod i slično, a za parove mislim da ima punoo boljih mjesta od Valencie.